Rabo Clubkas Campagne: uw stem is geld waard!

De Koninklijke Harmonie Doorn doet ook in 2016 weer mee aan de Rabo Clubkas Campagne van de Rabobank Utrechtse Heuvelrug. Om kans te maken op een mooi geldbedrag hebben we uw stem nodig! Helpt u de KHD?

Leden van Rabobank Utrechtse Heuvelrug kunnen van donderdag 29 september tot en met maandag 17 oktober 2016  vijf stemmen uitbrengen op deelnemende vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen, waarvan maximaal twee op dezelfde vereniging of stichting. Deze stemmen zijn geld waard! Hoe meer stemmen voor de Koninklijke Harmonie Doorn, des te meer geld we ontvangen.

Hoe kunt u stemmen?
Het is voor de KHD dus belangrijk om zoveel mogelijk stemmen te vergaren. Dus nodig al uw vrienden, familie en andere kennissen uit om te stemmen op de KHD tijdens Rabo Clubkas Campagne! Leden van de Rabobank Utrechts Heuvelrug hebben onlangs een persoonlijke e-mail ontvangen met een unieke stemcode. Met deze unieke stemcode kunt u tot en met maandag 17 oktober 2016 5 stemmen uitbrengen op de deelnemende clubs die u een warm hart toedraagt.

Elke stem is geld waard. Laat deze dus niet verloren gaan en steun de Koninklijke Harmonie Doorn!

rcc-2016-logo-uh