1420,63 euro voor KHD in Rabo Clubkas Campagne 2015

Uw stem was geld waard de afgelopen weken. Tijdens de Rabo Clubkas Campagne kon er gestemd worden op de Koninklijke Harmonie Doorn. En dat heeft u massaal gedaan!  We ontvingen een mooi bedrag van 1.420,63 euro, ruim 200 euro meer dan vorig jaar.

Tijdens de Rabo Clubkas Campagne konden leden van Rabobank Utrechtse Heuvelrug hun stem uitbrengen op verenigingen die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen waren geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging uitgebracht worden, des te meer geld deze vereniging ontving.

Donderdagavond 12 november was de spannende finale. Tijdens deze avond werden de geldbedragen bekend gemaakt. Onze penningmeester kreeg een cheque t.w.v. 1420,63 euro overhandigd, een mooie financiële opsteker voor onze vereniging!

Namens alle leden heel hartelijk dank aan een ieder die op ons gestemd heeft!

RBCC15bedankt