Clubgebouw weer spik en span na NLdoet

Zaterdagmorgen rond 9.45 uur verzamelde zich een groep vrijwilligers voor NLdoet. Het clubgebouw werd binnen en buiten aan een grote voorjaarsschoonmaakbeurt onderworpen.

Na een bakje koffie werden om 10.00 uur de schoonmaaktaken verdeeld. Een groep ging binnen aan de slag met het schoonmaken van de bar, bestuurskamer, kasten, toiletten, repetitieruimte en instrumenten. Een andere groep ontfermde zich buiten over het schoonmaken van dakgoten, het bladvrij maken van het terras en schoonmaken van ramen en deuren.

Gedurende de ochtend groeide het aantal vrijwilligers door enkele spontane aanmeldingen. Vele sopjes en volle vuilniszakken later was het gebouw weer spik en span, zowel van binnen als buiten.

Als beloning werden de vrijwilligers getrakteerd op een Chinese maaltijd. Aan de lunchtafel werd de groep nog eens uitgebreid door de groep vrijwilligers die het oud papier hadden opgehaald. Na de Chinese lunch vormden de afwas, stofzuigen en dweilen van de grote ruimte het slotstuk van de dag.

Alle vrijwilligers hartelijk dank voor jullie inzet!

NLdoet2016