Doorn Kalender

Op zoek naar een origineel cadeau voor een verjaardag, Sinterklaas of Kerst? De Koninklijke Harmonie Doorn heeft voor u de Doorn Kalender in de aanbieding! Niet alleen handig voor inwoners van Doorn, maar ook voor mensen die van de interessante historie van het dorp houden. En dat alles voor slechts een kleine bijdrage! De Doorn kalender wordt vanaf eind september huis-aan-huis verkocht door onze leden.

Voor de inwoners van Doorn bevat deze kalender handige informatie zoals de ophaaldagen van het oud papier. Voor geschiedenisliefhebbers biedt de kalender ook uitkomst. De Doorn Kalender laat u zien hoe Doorn er in vroegere dagen uitzag door foto’s en prenten die u allen bekend voorkomen: ‘een blijvende herinnering’.

Waarom een kalender?
De Doorn Kalender is samengesteld en wordt uitgegeven door het Koninklijk muziekgezelschap De Harmonie Doorn. Met deze kalender hopen wij een bijzonder product te kunnen aanbieden aan alle inwoners van Doorn, waarmee gelijktijdig de vereniging financieel wordt ondersteund. Alle opbrengsten uit de verkoop van deze kalender komen direct ten goede aan de vereniging.

Door de aanschaf van deze kalender maakt u het mogelijk dat wij blijvend ons instrumentarium kunnen onderhouden, leerlingen professioneel les kunnen geven en in uniform de jaarlijkse festiviteiten in het dorp muzikaal kunnen opluisteren. Kortom: met de aankoop van deze kalender steunt u het Koninklijk muziekgezelschap De Harmonie Doorn!

Te koop in apotheek
De Doorn Kalender wordt vanaf eind september huis-aan-huis verkocht door onze leden. Ook is de kalender te verkrijgen in de Apotheek aan de Kampweg in Doorn.