Dynamisch voorjaarsconcert op nieuwe locatie

Op de plek waar normaal gesproken de tennisballen over het net vliegen, was het zaterdagavond aan de leden van de Koninklijke Harmonie Doorn om de muziek over de bühne te krijgen. En dat lukte prima op deze voorjaarsavond.

Het voorjaarsconcert van de Koninklijke Harmonie Doorn vond dit jaar niet plaats in de lokale sporthal, maar in het Tenniscentrum Doorn. Na een kort welkomstwoord trapte het orkest af met ‘Dynamite’. Na deze explosie van muziek volgden nog enkele prachtige stukken en sloot het orkest het eerste deel van de avond af met ‘Riverdance’. De tamboers van de KHD lieten de tennishal vervolgens even  op haar grondvesten trillen met drie stukken van eigen instructeur Ed van Kommer.

Het orkest begon na de pauze met ‘Alcatraz’ en kwam via ‘Bakerstreet’ en’City Jive’ uit bij ‘It`s Raining Men’. Daarna was het tijd voor het slotstuk ‘Bandalogy’.  Het aanwezige publiek was zeer te spreken over de muziek en beloonde het orkest met een groot applaus.