Enthousiast publiek bij concert Roosevelthuis

Op een mooie zomeravond gaf de Koninklijke Harmonie Doorn een concert bij het Roosevelthuis in Doorn. Het enthousiaste publiek genoot ruim anderhalf uur lang van onze muzikale klanken en begroette elk nummer met een luid applaus.

De weersgoden waren ons deze woensdagavond 25 juni goed gezind. Het zonnetje scheen en de temperatuur was prima, dus werd besloten om een buitenconcert te geven. Nadat het publiek voorzien was van koffie en thee begon het KHD-orkest haar concert met de mars ‘Step out and Swing’. Vervolgens ging het via ‘Joseph and the amazing technicolor dreamcoat’, ‘Mr. Blue Sky’ en ‘Vivo per Lei’ naar het slotstuk van het eerste deel: Tanz der Vampire. Na elk nummer klonk een daverend applaus van het publiek dat zichtbaar genoot.

Na de pauze startte het KHD-orkest met ‘Bad Leroy Brown’. Daarna kwamen de piraten van de Black Pearl tevoorschijn (zie onderstaande video) en ging het via ‘Amen’ en ‘The Bodyguard’ naar het alom bekende ‘The Rose’ van Bette Midler. Dirigent Casper Dik schotelde het publiek met de ‘Fandango Fantasy’ een Spaanse uitsmijter voor. Dit viel reuze in de smaak bij het publiek, dat na afloop vol lof was over de geweldige muziek. De complimenten werden extra kracht bijgezet door twee grote dozen Merci.