Feel good najaarsconcert op 17 en 18 november

Op 17 en 18 november laten de muzikanten van de Koninklijke Harmonie Doorn weer van zich horen tijdens het jaarlijkse najaarsconcert.

Vrijdagmiddag 17 november is er een speciaal concert voor alle basisschoolleerlingen uit groep 5 en 6. Zaterdagavond 18 november wordt onder de titel Feeling Good het najaarsconcert gegeven in de Maartenskerk. Dit concert begint om 20.00 uur, de zaal gaat om 19.30 uur open. De toegang is gratis. U bent van harte uitgenodigd om dit concert bij te wonen.

Programma voor kinderen

Het muzikale weekend begint vrijdagmiddag met een dubbel optreden voor een grote groep schoolkinderen van de basisscholen uit Doorn. In de weken voorafgaand aan het concert bezoekt de Koninklijke Harmonie Doorn al deze basisscholen, waarbij de leerlingen kennis maken met blaas- en slagwerkmuziek. Kinderen die door deze kennismaking en het kinderconcert zo enthousiast raken, mogen zaterdagmiddag meedoen aan een workshop in het clubgebouw van de KHD. Zaterdagavond spelen ze een speciaal ingestudeerd stuk mee met het orkest.

Notenkrakers

Bijzonder aan het najaarsconcert is het optreden van ons leerlingenorkest de Notenkrakers. Dit orkest vormt de opstap naar het ‘grote’ orkest en/of de slagwerkgroep. Onder begeleiding van Casper Dik hebben de leerlingen weer veel moois voor het publiek ingestudeerd.