Fernand`s Hairstyling neemt 1e Doorn Kalender 2016 in ontvangst

De Koninklijke Harmonie Doorn (KHD) brengt ook voor 2016 een Doorn Kalender uit. Deze kalender wordt tot en met 24 november huis-aan-huis verkocht in Doorn. Afgelopen week nam de bekende Doornse kapper Fernand Vrauwdeunt van Fernand’s Hairstyling de eerste kalender voor 2016 in ontvangst.

P1040899Deze kapper vierde in 2015 het 100-jarig bestaan en sierde daarom de voorkant van de Doorn Kalender 2015. Fernand`s Hairstyling adverteert al jarenlang op de kalender, waarmee het direct de KHD steunt.

“We zijn erg blij dat Fernand`s Hairstyling en de andere Doornse ondernemers de KHD steunen door de advertenties op de Doorn Kalender. Fernand`s Hairstyling bestond dit jaar 100 jaar en stond daarom op de voorkant van de kalender. Als dank voor hun jarenlange steun en ter gelegenheid van dit jubileum vonden wij het passend om de 1e Doorn Kalender 2016 aan hen te overhandigen”, aldus voorzitter Richard Limpens.

Waarom een kalender?
Voor de inwoners van Doorn bevat de Doorn Kalender handige informatie zoals de ophaaldagen van het huisvuil en oud papier. Voor geschiedenisliefhebbers biedt de kalender ook uitkomst. De Doorn Kalender laat u zien hoe Doorn er in vroegere dagen uitzag door foto’s en prenten die u allen bekend voorkomen: ‘een blijvende herinnering’.

De Doorn Kalender is samengesteld en wordt uitgegeven door het Koninklijk muziekgezelschap De Harmonie Doorn. Alle opbrengsten uit de verkoop van deze kalender komen direct ten goede aan de vereniging. Door de aanschaf van deze kalender maakt u het mogelijk dat de KHD blijvend haar instrumentarium kan onderhouden, leerlingen professioneel les kan geven en in uniform de jaarlijkse festiviteiten in het dorp muzikaal kan opluisteren. Kortom met de aankoop van deze kalender steunt u de KHD!

Bestellen
De Doorn Kalender wordt van 4 t/m 24 november huis-aan-huis verkocht door de leden van de KHD. Ook is de kalender te verkrijgen in de Apotheek aan de Kampweg in Doorn. Heeft u de leden van de KHD aan de deur gemist? Of woont u buiten Doorn en heeft u toch interesse in een Doorn Kalender? Geen nood! Via onze speciale Doorn kalender pagina kunt u uw bestelling opgeven. De KHD neemt dan zo snel mogelijk contact met u op.