Geslaagde nieuwjaarsreceptie

De eerste vrijdag van 2014 betekende niet meteen een repetitie voor het orkest, maar werd ingenomen door een nieuwjaarsreceptie voor alle leden, familie en donateurs van de KHD. Rond 20.00 uur druppelden de leden het clubgebouw binnen om elkaar een goed begin van 2014 te wensen.

Voorzitter Richard Limpens nam vervolgens het woord en blikte terug op het jaar 2013, met daarin veel hoogtepunten zoals onze optredens op de laatste Koninginnedag, de Airbornetocht in Oosterbeek, Wageningen 750 jaar en natuurlijke onze eigen concerten. En natuurlijk werden de vele vrijwilligers bedankt voor hun verrichte werk in het afgelopen jaar.

Ook werd er vooruit gekeken naar het komende jaar. Zo gaat onze drumband op 25 januari naar het Nederlands Kampioenschap in Elburg, is er voor het eerst in de historie van de KHD een bijdrage aan Koningsdag, staat op 5 april ons voorjaarsconcert gepland en is er op 20 december het Kerstconcert i.s.m. Song of Spirit.

Aansluitend vond de officiële presentatie plaats  van deze website, waarna het tijd was voor een hapje en een drankje. De kop is er af voor 2014!