Geweldige opbrengst Rabo Clubkas campagne

De afgelopen weken was het mogelijk om op onze harmonie te stemmen tijdens de Rabobank Clubkas Campagne. Tijdens de Rabo Clubkas Campagne konden leden van Rabobank Utrechtse Heuvelrug hun stem uitbrengen op verenigingen die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen waren geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging uitgebracht worden, des te meer geld deze vereniging ontvangt. Dat geld is afkomstig uit het coöperatief dividend van de bank. Doel is hiermee het lokale verenigingsleven te steunen. Dit jaar werd er € 90.000 verdeeld onder de 62 deelnemende clubs. Op 21 november was de uitreiking van de geldbedragen. We kregen maar liefst 163 stemmen, wat ons het op 4 na hoogste bedrag opleverde! De penningmeester mocht € 2.837,52 bijschrijven op onze rekening.

Namens alle leden heel hartelijk dank aan een ieder die op ons gestemd heeft!!

Overhandiging cheque Rabo Clubkas campagne