Gezellige middag voor de jeugd

Als lid van de Koninklijke Harmonie Doorn ben je niet alleen maar bezig met repeteren, oefenen en optredens verzorgen. Ook is er veel tijd voor andere gezelligheid met andere leden. Vanmiddag beleefden onze jeugdleden een gezellige middag met elkaar!

De jeugdleden verzamelden zich bij ons clubgebouw aan de Molenweg in Doorn. Vervolgens ging het op de fiets als een lange oranje sliert richting sporthal Steinheim. Daar mochten de leden zoveel mogelijk kegels proberen om te gooien tijdens een gezellig partijtje bowlen. Ondertussen werden ze voorzien van een lekker hapje en drankje. Iedereen genoot zichtbaar van dit uitje. Na een afsluitende groepsfoto werden de fietsen weer gepakt voor de tocht terug naar het clubgebouw.

20140517_171716

20140517_172738