Gezellige seizoensafsluiting met vossenjacht, BBQ en Oranje!

De zomervakantie staat voor de deur en dus was het tijd om de eerste helft van 2014 af te sluiten, al staat ons optreden tijdens de Vierdaagse van Nijmegen nog op het programma! Zaterdagavond 12 juli was het een en al gezelligheid met de vossenjacht, BBQ en de troostfinale van Oranje.

Rond 17.00 uur werden verschillende vossen gesignaleerd op het terrein van Huis Doorn. De jeugd van de Koninklijke Harmonie moesten op zoek naar clowns, een verdwaalde Oranjefan,  chirurg, slaapwandelaars, Picasso, judoka, brandweervrouw, persfotograaf en een sprookjesfiguur. Na een lange speurtocht werden alle vossen gevonden en kon de terugkeer richting het clubgebouw ingezet worden.

Bij het clubgebouw stond ondertussen alles klaar voor de jaarlijkse BBQ. Een groep van ongeveer 70 leden, familieleden en vrienden maakte er een gezellige avond van. Als afsluiting werd Oranje gesteund in de jacht op de bronzen medaille. Oranje deed z`n best om de gezelligheid nog wat te verhogen en won met 3 – 0. Een geweldige afsluiting van een prachtige avond.

Bekijk de foto`s van de vossenjacht >>