Jubilaris gehuldigd tijdens KHD Playbackshow

Dat er muzikaal talent was binnen de Koninklijke Harmonie Doorn wisten we al. Maar het blijkt dat er ook genoeg acteer- en playbacktalent binnen onze vereniging is. Tussen alle optredens door werd onze jubilaris gehuldigd.

Wekenlang werd er geoefend en gerepeteerd. Zaterdagavond 23 januari was het dan eindelijk zover: de KHD Playbackshow. Het clubgebouw was omgetoverd tot een groot podium. Het publiek werd verwend met optredens van onder meer Luv, Bruno Mars, K3 en Frans Bauer.

Zoals elk jaar worden de jubilarissen aan het begin van het jaar gehuldigd. Dit jaar gebeurde dat tijdens de KHD Playbackshow. Voorzitter Richard Limpens zette de enige jubilaris Patricia Elbers in het zonnetje. Zij is maar liefst 25 jaar lid van onze vereniging. De KHD is natuurlijk erg trots op deze prestatie en feliciteert haar van harte!