KHD begroet jeugdleden!

In het najaar van 2013 werd er door enkele leden van de Koninklijke Harmonie Doorn veel tijd geïnvesteerd om langs te gaan bij basisscholen om onze vereniging en de muziek te promoten. En dat is niet zonder succes gebleken!

Bij de kinderconcerten – op de vrijdag voor ons najaarsconcert – was de animo zo groot dat we twee keer moesten optreden. Ook de workshop op de dag van het najaarsconcert en het najaarsconcert werden druk bezocht door de jeugd. Een grote hoeveelheid kinderen gaf zich daarna op voor een periode van proeflessen. En nu mogen we de eerste kinderen als nieuw lid verwelkomen! Een mooie beloning voor alle inspanningen van onze leden. Aan onze nieuwe leden: van harte welkom en veel speelplezier!

Wil jij ook proeflessen volgen? Bekijk dan onze pagina over muzieklessen en meld je aan! Weet je al zeker dat je bij de KHD wilt spelen? Word dan meteen lid >>