KHD draait warm voor drukke periode

Een marsrepetitie op vrijdagavond 17 april leidde de laatste voorbereiding op een drukke periode in. De Koninklijke Harmonie Doorn treedt de komende weken verschillende malen op, te beginnen met het Bloemencorso Bollenstreek op 25 april.

Tijdens de marsrepetitie waren bijna 50 leden aanwezig. Voor diverse jeugdleden was het de eerste keer dat ze marcheerden, maar daar was weinig van te merken. Het korps liep in een keurige opstelling over de ijs/skeelerbaan in Doorn alsof het dagelijkse kost was. Een goed voorteken voor de komende optredens!

Zaterdag 25 april is de Koninklijke Harmonie Doorn te bewonderen tijdens de optocht van het Bloemencorso Bollenstreek. Twee dagen later wordt er opgetreden tijdens Koningsdag in Doorn. Een week daarna geeft de KHD acte de presence tijdens de dodenherdenking in Doorn en Overberg. Vervolgens loopt de harmonie mee in het defilé in Doorn op Bevrijdingsdag. Op zaterdagavond 9 mei sluit het Bevrijdingsconcert in de sporthal Steinheim de afsluiting van de eerste periode met optredens.

Bekijk onze complete agenda >>

20150417_191151 20150417_191834