KHD laat 5 april muzikale harten sneller kloppen

De bomen lopen uit, de dieren ontwaken uit hun winterslaap en de eerste bloemen staan in bloei. Het kan niet anders of het voorjaar is aantocht! Voor de Koninklijke Harmonie Doorn is dit traditiegetrouw het moment voor het voorjaarsconcert.  Op 5 april 2014 laten de musici de muzikale harten sneller kloppen met het thema ‘Onmogelijke Liefdes’ in de sporthal Steinheim in Doorn.

Tijdens het concert nemen de musici van de Koninklijke Harmonie Doorn de bezoekers mee van Romeo & Julliet naar Miss Saigon en van West Side Story ­naar Rolling in the Deep. Kortom een uitgebreid en gevarieerd muzikaal liefdesprogramma, waarin ‘All you need is love’ natuurlijk niet mag ontbreken.

Het concert ‘Onmogelijke Liefdes’ begint 5 april om 20.00 uur in de sporthal Steinheim, Wijngaardsesteeg 1a in Doorn. De zaal is open vanaf 19.30 uur. De toegang bedraagt 5 euro per persoon. Kaarten zijn verkrijgbaar bij de ingang of vooraf te bestellen bij de leden van de harmonie. Kinderen tot 12 jaar hebben gratis toegang.

Datum:       5 april 2014
Aanvang:   20.00 uur (zaal open om 19.30 uur)
Toegang:   5 euro (kinderen tot 12 jaar gratis)
Plaats:        Sporthal Steinheim, Wijngaardsesteeg 1a in Doorn