KHD loopt mee tijdens Nijmeegse Vierdaagse!

De afgelopen jaren heeft de Koninklijke Harmonie Doorn deelgenomen aan diverse grote  evenementen in ons land. Zo hebben we vorig jaar meegelopen tijdens de Airbornetocht in Oosterbeek en in 2012 tijdens het Bloemencorso in de Bollenstreek. We kunnen nu de Nijmeegse Vierdaagse toevoegen aan dit rijtje!

We zijn door de organisatie van de Nijmeegse Vierdaagse gevraagd om mee te werken aan de intocht van de wandelaars op vrijdag 18 juli. Het is de bedoeling dat we de wandelaars het laatste eind richting de finish gaan begeleiden met onze muzikale klanken. Een prachtig optreden! Om alvast een beetje te wennen, lopen we eerst mee in de avondvierdaagses van Driebergen (5 juni) en Doorn (20 juni). Na deze ‘training’ moeten we klaar zijn voor ons optreden in Nijmegen.

Naast de optredens bij de wandelevenementen staan er ook nog twee concerten gepland. Op 25 juni verzorgen we een concert in het Roosevelthuis in Doorn en op 5 juli staat het Kasteelconcert in Renswoude op het programma.

Bekijk onze complete agenda >>