KHD maakt ‘Onmogelijke Liefdes’ mogelijk (met foto`s!)

Na een lange voorbereiding mochten de muzikanten van de Koninklijke Harmonie Doorn vanavond hun romantische muzikale klanken laten horen tijdens het voorjaarsconcert ‘Onmogelijke Liefdes’.

Het concert  werd door het orkest en de drumband spetterend geopend met Rolling in the Deep.  Vervolgens werd onder leiding van dirigent Casper Dik de romantiek opgevoerd met onder andere All you need is love, West Side Story en The Rose. Na de pauze warmde de drumband de bezoekers met enkele prachtige stukken op voor een laatste romantische tocht langs Romeo & Juliet, The Bodyguard, Tanz der Vampiere en met als slotstuk Cervo a Prima Vera. De bezoekers genoten zichtbaar van alle romantische stukken en beloonden de Harmonie met een overweldigend applaus.

We willen iedereen hartelijk danken voor zijn of haar bezoek! We zien jullie graag weer tijdens een van onze andere optredens. Ook willen we iedereen bedanken die op enige manier heeft bijgedragen aan het succes van dit concert!

Bekijk de foto`s
Klik op de afbeelding om het foto-album te bekijken >>