KHD doet mee aan NLdoet!

De Koninklijke Harmonie Doorn doet dit jaar voor het eerst mee aan NLdoet. Dit is de grootste vrijwilligersactie van ons land, georganiseerd door het Oranje Fonds. Voor zaterdag 21 maart is de Koninklijke Harmonie Doorn op zoek naar een groep vrijwilligers die kan helpen bij verschillende werkzaamheden in en rond het clubgebouw.

Klussen voor iedereen
Tijdens NLdoet wil de Koninklijke Harmonie Doorn een stuk van het hek repareren en moet er gesnoeid worden. Binnen wil de muziekvereniging aan de slag met schilderen, vervangen en vastzetten van plafondplaten en opruimen van de zolder en kasten. Kortom voor iedereen is er wel iets te doen!

Doe mee!
Mensen die met vrienden, collega’s of hun vereniging of sportclub op 21 maart in actie willen komen bij de Koninklijke Harmonie Doorn kunnen zich aanmelden voor de ‘KHD Klusdag’ op www.nldoet.nl of rechtstreeks bij het muziekgezelschap uit Doorn via het contactformulier.

Over NLdoet
Het Oranje Fonds organiseert op 20 en 21 maart 2015, samen met duizenden organisaties in het land, NLdoet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwillige inzet in de spotlights en stimuleert iedereen om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken. De afgelopen 10 jaar zijn er maar liefst 40.000 klussen geklaard en hebben 1,5 miljoen mensen deelgenomen.