Koninklijke Harmonie Doorn doet weer mee aan NLdoet!

De Koninklijke Harmonie Doorn doet dit jaar opnieuw mee aan NLdoet. Dit is de grootste vrijwilligersactie van ons land, georganiseerd door het Oranje Fonds. Voor zaterdag 12 maart is de Koninklijke Harmonie Doorn op zoek naar een groep vrijwilligers die kan helpen bij verschillende werkzaamheden in en rond het clubgebouw.

Klussen voor iedereen
Tijdens NLdoet willen we een stuk van het hek repareren dat door de storm beschadigd is. Binnen wil de muziekvereniging aan de slag met het vervangen en vastzetten van plafondplaten in de repetitieruimte. Daarnaast is het ook weer tijd voor een grote voorjaarsschoonmaak in het gebouw. Kortom voor iedereen is er wel iets te doen!

Doe mee!
Mensen die met vrienden, collega’s of hun vereniging op 12 maart in actie willen komen bij de Koninklijke Harmonie Doorn kunnen zich aanmelden voor de ‘KHD Klusdag’ op www.nldoet.nl of rechtstreeks  via ons contactformulier.

Over NLdoet
Het Oranje Fonds organiseert op 11 en 12 maart 2016, samen met duizenden organisaties in het land, NLdoet; de grootste vrijwilligersactie van Nederland. NLdoet zet vrijwillige inzet in de spotlights en stimuleert iedereen om een dag(deel) de handen uit de mouwen te steken. De afgelopen 10 jaar zijn er maar liefst 40.000 klussen geklaard en hebben 1,5 miljoen mensen deelgenomen.

NLdoet logo 2016 (web)