Koninklijke Harmonie Doorn speelt muziek uit heden en verleden

De bomen lopen uit, de dieren ontwaken uit hun winterslaap en de eerste bloemen staan in bloei. Het kan niet anders of het voorjaar is aantocht! Voor de Koninklijke Harmonie Doorn is dit traditiegetrouw het moment voor het voorjaarsconcert. Op 2 april 2016 spelen de musici muziek uit het heden en verleden in de sporthal Steinheim in Doorn.

Tijdens het concert spelen het orkest en de tamboers van de Koninklijke Harmonie Doorn muziekstukken die zijn in eerdere uitvoeringen al eens ten gehore hebben gebracht. Zo komen onder meer The Hobbit, Lord of the Rings, Les Miserables en de concertmars Arsenal voorbij. Het gaat weer een spectaculaire en gevarieerde muzikale avond worden. De leden van de Koninklijke Harmonie Doorn zijn al lange tijd aan het repeteren en hopen 2 april een volle zaal te mogen begroeten.

Het concert ‘Muziek uit heden en verleden’ begint 2 april om 20.00 uur in de sporthal Steinheim, Wijngaardsesteeg 1a in Doorn. De zaal is open vanaf 19.30 uur. De toegang bedraagt 5 euro per persoon. Kaarten zijn verkrijgbaar bij de ingang.

Datum:       2 april 2016
Aanvang:   20.00 uur (zaal open om 19.30 uur)
Toegang:   5 euro
Plaats:        Sporthal Steinheim, Wijngaardsesteeg 1a in Doorn