Koninklijke Harmonie Doorn viert 70 jaar vrijheid met Bevrijdingsconcert

Op 5 mei viert Nederland 70 jaar Bevrijding. De Koninklijke Harmonie Doorn draagt haar muzikale steentje hier aan bij. Speciaal ter gelegenheid van 70 jaar Bevrijding organiseert de Koninklijke Harmonie Doorn op 9 mei om 20.00 uur het Bevrijdingsconcert ‘Vrijheid’ in sporthal Steinheim in Doorn. De zaal gaat om 19.30 uur open. Toegang is 5 euro per persoon, kinderen onder de 12 jaar zijn gratis.

Muziek en gedichten
Aan dit speciale concert werken diverse partijen mee, waaronder de Stichting Veteranen Instituut Doorn en Stichting De Basis Doorn. De avond wordt een afwisseling tussen prachtige muzikale stukken als ‘Soldaat van Oranje’, ‘Band of Brothers’, ‘Pearl Harbor’ en diverse gedichten. Alles staat hierbij natuurlijk in het teken van oorlog en bevrijding.

De Koninklijke Harmonie Doorn nodigt u van harte uit om samen 70 jaar Bevrijding te vieren!

KHD Bevrijdingsconcert 9 mei 2015