Nieuw jaar, nieuwe optredens

Het jaar 2016 is al enkele dagen onderweg. Onze agenda voor dit jaar begint zich al mooi te vullen.

Zo hebben we naast de Avondvierdaagsen van Leusden en Doorn de bevestiging binnen voor ons optreden tijdens de Veteranendag. We gaan dus op 25 juni weer naar Den Haag! Verder staat in de eerste helft van 2016 het voorjaarsconcert op 2 april gepland en sluiten we het seizoen af op 1 juli met ons jaarlijkse afsluitingsconcert. Op 22 juli volgt er mogelijk een geweldig toetje met een optreden tijdens de Intocht van de Vierdaagse Nijmegen.

Voordat we aan deze optredens beginnen, staat er nog een ander optreden gepland. De KHD Playbackshow op zaterdagavond 23 januari. Op zaterdag 12 maart steken we de handen weer uit de mouwen tijdens NLdoet.