Prima opbrengst Doorn Kalender 2017

In het najaar van 2016 gingen de leden van de Koninklijke Harmonie Doorn langs de deuren in Doorn voor de verkoop van de Doorn Kalender 2017. De opbrengst was dit jaar prima te noemen.

Een vast groepje leden begon in 2016 vroeger dan normaal met de productie van de Doorn Kalender. Nadat alle teksten waren geschreven, de juiste foto`s waren uitgezocht en bijna alle advertenties waren verkocht kon het samenstellen beginnen. Nadat deze klus gereed was, kon de kalender naar de drukker en konden de leden aan de slag met de verkoop.

De verkoop werd dit jaar al in september gestart, om te voorkomen dat mensen de deur minder snel zouden open doen vanwege de duisternis. Ondanks een select gezelschap verkopers werden een flink aantal kalenders verkocht. Samen met een mooie opbrengst van de advertenties kan de Koninklijke Harmonie Doorn terugkijken op een geslaagde verkoopactie van de Doorn Kalender 2017.

!cid_66D572F6C2AE44B489C512B1F9AC5C37@MartijnAdema

Desmond Stevens van Borghese Financiën & Assurantiën ontving als grootste adverteerder de symbolische eerste Doorn Kalender 2017 uit handen van voorzitter Richard Limpens.