Rabo Clubkas Campagne: stem op de KHD!

De Koninklijke Harmonie Doorn doet ook dit jaar weer mee aan de Rabo Clubkas Campagne van de Rabobank Utrechtse Heuvelrug. Om kans te maken op een mooi geldbedrag hebben we uw stem nodig! Helpt u de KHD?

Leden van Rabobank Utrechtse Heuvelrug kunnen van woensdag 15 oktober tot en met vrijdag 31 oktober 2014 vijf stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs, waarvan maximaal twee op dezelfde club. Dit jaar stelt de bank een bedrag van € 100.000 beschikbaar. Na afloop van de stemperiode wordt dit bedrag gedeeld door het totaal aantal uitgebrachte stemmen. Hoe meer stemmen een vereniging heeft gekregen, hoe hoger de bijdrage. U steunt ons toch ook?

Hoe kunt u stemmen?
Het is voor de KHD belangrijk om zoveel mogelijk stemmen te vergaren. Dus nodig al uw vrienden, familie en andere kennissen uit om te stemmen op de KHD tijdens Rabo Clubkas Campagne. Dit kan echter alleen als u lid bent van Rabobank Utrechtse Heuvelrug of dit vóór 30 september 2014 wordt. Maar let op: niet iedereen met een Rabo-rekening is automatisch lid van de bank. Via Rabo Internetbankieren kan onder het tabblad ‘Mijn gegevens’ worden opgezocht of men al lid is. Het lidmaatschap is kosteloos. Leden van de Rabobank ontvangen dan op 15 oktober per e-mail hun stemcode en de link naar de stemsite.

Meer informatie?
Kijk voor meer informatie over het lidmaatschap en de Rabo Clubkas Campagne op www.rabobank.nl/uhr. Kom in actie! Beslis mee van 15 t/m 31 oktober 2014 en help de KHD. Alvast bedankt voor uw steun!

Stem op de KHD!