Steun de KHD!

De Koninklijke Harmonie Doorn doet mee aan de de Clubkas Campagne van de Rabobank Utrechtse Heuvelrug. U en jij kunnen onze vereniging hierbij helpen. Tijdens de Rabo Clubkas Campagne kunnen leden van Rabobank Utrechtse Heuvelrug hun stem uitbrengen op de vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld deze vereniging of stichting ontvangt. Er is een bedrag beschikbaar van € 90.00,- met een maximen van 5.000,- per vereniging.

Van 4 tot 15 november kunnen Rabobank leden die vóór 14 oktober 2013 lid zijn geworden van Rabobank Utrechtse Heuvelrug , hun stem uitbrengen op de Koninklijke Harmonie Doorn. Rabobank UH leden ontvangen voor de stemperiode een unieke code met een link naar de site waar zij kunnen stemmen. De stemperiode duurt twee weken en is gepland van maandag 4 november tot en met vrijdag 15 november 2013.

Ben je nog geen lid, maar je bankiert wel bij de Rabobank Utrechtse Heuvelrug wordt dan snel lid en stem op de Koninklijke Harmonie Doorn.