Voorjaarsconcert KHD op 1 april

Het voorjaar is helemaal losgebroken. De hoogste tijd voor de aankondiging van ons jaarlijkse voorjaarsconcert. Dit concert vindt dit jaar plaats op 1 april in het Tennis- & Businesscenter Heuvelrug in Doorn. De zaal gaat open om 19.30 uur, het concert begint om 20.00 uur. Toegang is gratis.

De muzikanten van de Koninklijke Harmonie Doorn zijn al enige tijd druk aan het repeteren voor het voorjaarsconcert. Stukken die op 1 april voorbij gaan komen zijn onder meer Riverdance, Bakerstreet, Discovery Fantasy en Alcatraz.

Het voorjaarsconcert vindt voor het eerst sinds jaren niet plaats in de sporthal, maar in het Tennis- & Businesscenter Heuvelrug aan de Mariniersweg 3 in Doorn. De toegang is dit jaar gratis.

KHD-Poster-VJC-2017small